Shrnutí

 

Rozsah služeb C&W v oblasti poradenství pro logistiku a SCM (Supply Chain Management – řízení dodavatelského řetězce):

 

  • Tendry / Výběrová řízení na outsourcing logistických služeb s 3PL – logistické služby
  • Logistický audit
  • Procesní re-engineering
  • Design skladů a regálů
  • Supply Chain Design
  • Optimalizace nákladů na skladování

 

Detail služby

 

Poskytujeme logistické poradenství jako součást komplexní služby a nad rámec tradičního know-how realitních agentů. Tento mix služeb, v kombinaci s realitními službami C&W, je unikátní na českém a slovenském trhu. Díky týmu našich specialistů, externích partnerů a mezinárodní síti C&W můžeme pomáhat v mnoha zemích a sektorech. Již delší dobu takto působíme v Polsku a Rusku. Umíme najít reálné úspory v logistickém řetězci, ať již finanční, časové či procesní a pomoci prosadit a zavést komplexní řešení pro logistické potřeby klienta. Nacházíme spolu s klientem řešení pro firemní logistickou strategii, např. jako odpověď na otázku: „jaké nastavení logistiky nejlépe vyhoví potřebám mých zákazníků za 3-5 let?“.

 

Služby logistického poradenství tvoříme na míru konkrétnímu klientovi a specifikům jeho oboru a to tak, že:

 

Aplikujeme vždy jen to, co přináší hodnotu klientům

Modulární struktura našich služeb umožňuje volit optimální obsah služeb

 

Jak pracujeme

 

  • Prosazujeme pohled klienta s cílem zajistit nejlepší výsledek pro klienta
  • Radíme nezávisle na konkrétním realitním řešení či logistické firmě
  • Spolupracujeme v jednom týmu s pracovníky klienta
  • Respektujeme striktně termíny dané klientem
  • Tvoříme dokumentaci projektu, s ohledem na návaznosti všech aspektů podnikání klienta

 

Přínos logistického poradenství C&W

 

  • Reálné úspory v logistickém řetězci
  • Objektivní pohled na danou situaci
  • Synergický efekt logistického + realitního poradenství
  • Zohledňujeme nejlepší zkušenosti našich konzultantů z dosavadní praxe / realizovaných projektů

 

Pokud agent jménem klienta provádí renegociaci podmínek pro skladové prostory, je vhodné se přitom podívat na celou logistiku z odstupu a v předstihu udělat nejdříve logistický audit klientových procesů, protože tak následně lze optimalizovat prostory a náklady (nejen) na skladování.

 

Vzhledem ke strategickému významu logistiky pro podnik je výhodné, když se její strategie definuje spolu s klientem už v raném stadiu realitní transakce. Tehdy je nejlepší provést design skladu podle potřeb klienta a jeho budoucích logistických procesů, které se tam mají odehrávat. K tomu používáme různé modely a simulace. Navíc, je vhodné podívat přitom „za vrata“ skladu“ a provést případný re-engineering celého navazujícího dodavatelského řetězce.

 

V této fázi si také klient může rozhodnout, zda si logistické služby, nebo nějakou jejich část bude provozovat sám, nebo provede outsourcing (rozhodnutí „Make or Buy“). Potom se může rozhodnout, že provede anonymní průzkum trhu nebo veřejné výběrové řízení, s cílem zajistit si vhodné partnery z řad 3PL firem.

 

Zadání od klienta směrem k logistickému poradci může být velmi rozdílné: ušetřit konkrétní částku nákladů v interní logistice, vyjednat lepší podmínky s 3PL společnostmi, nebo zlepšit KPI – například zvýšit průtočnost skladu o x% při zachování plochy skladu či zkrátit dobu dodání k zákazníkům.

 

Kontakty:

 

Tomáš Moravec, Logistics Consultant, +420 725 817 633, tomas.moravec@cushwake.com

Ondřej Titz, Consultant, +420 702 169 852, ondrej.titz@cushwake.com


Nová registrace Zapomenuté heslo


Přihlášení:

Stránka je přístupná pouze registrovaným a ověřeným uživatelům.

Stránka je přístupná pouze ověřeným uživatelům. Jakmile vaše data budou ověřena, budeme vás informovat na vámi uvedený e-mail. Děkujeme Cushman & Wakefield

X
Zapomněli jste heslo?

Registrace:

Pokud nejste registrováni musíte se zaregistrovat.

X

 

Opište nebo zkopírujte prosím následující znaky do formulářového pole j1u1Pdh6Qz3